Przygotowania
niedziela, 10 lipca 2011 21:43

Hej!

W końcu nadszedł czas na upragniony urlop. Wspólny wakacyjny wyjazd planowaliśmy od dawna i w trakcie majowego weekendu ustaliliśmy, że ruszymy na północ. Szczegóły ewoluowały już parę razy, ale kierunek pozostał ten sam. W najbliższą środę rankiem wyjeżdżamy z Warszawy, kierując się w stronę Litwy.

Dopiero w ubiegły piątek udało nam się zarezrwować kilka noclegów na pierwsze noce. Zobaczymy, dokąd uda nam się zajechać - plan opracowaliśmy tylko z grubsza. Bierzemy ze sobą namiot i pożyczony od znajomych przewodnik po schroniskach w Europie. Środek transportu - skoda fabia.

Jutro trzeba będzie jeszcze ruszyć na zakupy. W ubiegłym tygodniu zaopatrzyliśmy się w prowiant, teraz pora na sprzęt turystyczny. No i już powoli można zacząć się pakować :)

Trzymajcie kciuki!

W drogę!

poniedziałek, 11 lipca 2011 21:14

Nasz pierwszy własny domek

...na razie jeszcze bez ogródka. Rozkładanie - 2 sekundy jedną ręką (uwaga na twarz). Składanie - 26 minut. Cztery ręce. A na filmie wygląda na sielankę, nawet ptaszki ćwierkają w tle:

Zobacz instruktaż składania namiotu na stronie producenta.

Kupiliśmy też małą,turystyczną kuchenkę na naboje z gazem. Wygląda rewelacyjnie, szkoda tylko, że gazu w odpowiednich do niej nabojach nie ma w żadnym sklepie, w którym byliśmy. Jutro nasza ostatnia szansa - Sklep Podróżnika na Grójeckiej.

wtorek, 12 lipca 2011 22:05

Godzina zero nadchodzi

Akcja "gaz" zakończona sukcesem - odpowiednie butle udało się zakupić na Ochocie. Dobra rada - w trudnych sytuacjach warto zasięgnąć języka na forach.

No i przy okazji zakończyliśmy również akcję pakowanie. Skoda pęka w szwach, ciśnienie w bagażniku przekracza wszelkie dopuszczalne standardy. Dziś zasypiamy przy dźwiękach turystycznej lodówki, do której przed chwilą zapakowaliśmy prawie cały prowiant. Budzik nastawiony na piątą :)

Pojutrze powinniśmy być w Tallinie.

Bagażnik pod wysokim ciśnieniem
Trochę wody na czarną godzinę i meksykańskie puree ziemniaczane :)
...no i reszta prowiantu plus bagaże, do wyniesienia jutro